بارزترین ویژگی های فتوکپی ریکو 2075
نوشته شده توسط : جعفری

بارزترین ویژگی های فتوکپی ریکو 2075

یکی از بارزترین ویژگی های این مدل از دستگاه های چاپ سر و صدای بسیار کم آن هنگام کار کردن است. علت آن است که در این مدل از دستگاه استفاده از استپ موتور است که به جای انتقال نیرو با دنده و یا تسمه تعبیه شده اند. بنابراین هنگام استفاده از این دستگاه صدای مزاحم را تا حد زیادی کاهش می دهید. سرعت چاپ در فتوکپی ریکو 2075 نیز بسیار بالا بوده و می تواند در هر دقیقه 70 برگه را کپی یا پرینت بگیرد. سیستم عامل این دستگاه کپی ویندوز بوده و به راحتی می تواند فایل های مختلف را از دستگاه های جانبی مختلف بخواند.

یکی دیگراز ویژگی های این دستگاه تنوع در سایز کاغذ های ورودی دستگاه است، به طوری که می توانید کاغذ های مختلف در سایزهای A3 تا A6 و B4 را در دستگاه قرار داده و از فایل های مورد نظرتان در ابعاد مختلف کپی یا پرینت بگیرید. قابلیت برنامه ریزی این دستگاه نیز باعث می شود بتوانید برای ساعت ها عملکرد دستگاه را تعیین کرده تا دستگاه به طور اتوماتیک کار سپرده شده را یا دقت و کیفیت بالا انجام دهد.

کیفیت چاپ در پرینت، اسکن و کپی یکی از مهم ترین ویژگی های هر دستگاه چاپ است. کیفیت چاپ و اسکن در این دستگاه 600 DPI و کیفیت اسکن نیز 300 DPI است. همچنین در صورتی که بخواهید با دستگاه های جانبی دیگر نیز ارتباط برقرار کنید، راه های مختلف پورت USB و کابل شبکه نیز در دستگاه تعیبه شده اند. در صورتی که نیاز به کپی متوالی نیز داشته باشید می توانید تا تعداد 999 برگ را به طور پشت سر به وسیله فتوکپی ریکو 2075 چاپ کنید. وزن کاغذ هایی که در دستگاه چاپ قرار می دهید نیز متنوع بوده و دستگاه می تواند تا 158 گرم برگه را در خود نگه دارد.

حافظه داخلی دستگاه نیز با توجه به حجم عملکرد آن قابل قبول بوده و می تواند فایل های سنگین را نیز در خود نگه داشته تا چاپ کند. این دستگاه را هم اکنون ازکپی ایران  تهیه کنید...ادامه مطلب درکپی ایران





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: